“Ketagihan Tu Tk Boleh Tinggalkan” – Pak Nil Hampir ‘Meletup’ Dengar Jawapan Shuk Sahar - Rentas Asia
Connect with us

Entertainment

“Ketagihan Tu Tk Boleh Tinggalkan” – Pak Nil Hampir ‘Meletup’ Dengar Jawapan Shuk Sahar

Published

on

Kalau dengar nama Shuk Sahar pasti ramai yang akan merasa geram mengingatkan episod perselingkuhan yang dilakukan berkali-kali. Dek kerana skandal tersebut, kerjayanya sebagai penghibur boleh dikatakan hampir ranap sehinggakan terpaksa menjual rumah banglo mewah miliknya demi meneruskan kehidupan seharian.

Adakah itu namanya kemaruk cinta? Selingkuh adalah satu pilihan tapi setia juga adalah satu pilihan.

Terbaru menerusi satu rancangan temubual bersama Datuk Aznil Haji Nawawi iaitu ‘Hard to Heart’, Shuk sempat berkongsi rasa tentang segala apa yang berlaku kepadanya ketika ini.

Jelasnya kini sudah tidak tinggal sebumbung dengan isteri namun masih lagi belum ke mahkamah. Dalam pada itu, pelawak tersebut akui kesilapan yang dilakukan berulang kali berkenaan akhirnya membuatkan wanita itu sudah tidak tahan lagi.

Pak Nil tengok Shuk seperti selesa dengan keadaan sebegitu…Sebab ia berulang…Berbaloi ke Shuk?

Dengan nada yang kecewa, Pak Nil sempat bertanyakan jika adakah berbaloi segala apa yang dilakukannya ini. Berat hati namun Shuk yang hanya mampu tertunduk menjelaskan ia sama sekali tidak berbaloi malah kehilangan segala-galanya sekelip mata sahaja termasuk rakan-rakan.

Jelas pengacara itu lagi, sepanjang 6 tahun perkahwinan, sebenarnya sudah 4 tahun isterinya menanggung penderitaan tersebut.

Tapi kalau bank awak tak kosong, awak tak rasa kosong kan?

Di akhirnya, Shuk mengaku semua yang berlaku ini memang salahnya dan mahu tak mahu perlu juga hadap seorang diri. Namun satu soalan dari Pak Nil tentang perasaannya ketika berselingkuh dulu cukup membuat artis lelaki tersebut seakan-akan terkelu.

Jauh di sudut hati, dia akui cukup terasa kosong setelah ketiadaan keluarga kecilnya bersama ketika ini.

PETALING JAYA – Pelawak Shuk Sahar akhirnya terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepada rumah banglo bernilai RM1.2 juta miliknya selepas kediaman mewah tersebut sudah mempunyai pembeli.

Shuk atau nama sebenarnya, Mohammad Shukri Mohamed Sahar berkongsi perkara terbabit menerusi satu muat naik video yang agak memilukan dalam Instagram.

Dalam video dimuat naik, kelihatan perabot-perabot mula dipunggah keluar daripada rumah tersebut dengan menggunakan sebuah lori.

Satu per satu barangan yang semestinya memiliki nilai tersendiri kepada diri Shuk, 36, dan keluarga dikosongkan dari rumah yang terletak di Denai Alam, Shah Alam, Selangor itu.

“Insya-Allah, ada yang lebih baik. Selamat tinggal Ferrea (nama rumah tersebut),” ujar bekas penyampai radio Hot FM itu.

Menjengah ruangan komen, ramai yang berkongsi rasa dukacita namun pada sama mengingatkan Shuk bahawa apa yang terjadi patut menjadi pengajaran dalam hidupnya.

“Sebenarnya jadi pengajaran buat semua. Isteri itu pintu rezeki buatmu. Kau berjaya macam mana sekalipun sebahagian rezeki itu milik isteri dan anak-anak.

“Tetapi, apabila hati isteri tak dijaga anak-anak terabai kasih sayang dan masa, Allah bagi pengajaran. Rahsia takkan kekal selamanya sebab seorang isteri ada naluri yang kuat yang suami tiada.

Shuk Sahar nak jual rumah harga RM1.2 juta, perlu duit untuk teruskan kehidupan

“Kasihan pada isteri yang diseksa hati dan perasaannya. Penderaan mental,” ujar pengguna Instagram tersebut.

Terdahulu, menerusi sesi live di TikTok Shuk Sahar memaklumkan mahu menjual rumah banglo miliknya pada harga RM1.2 juta.

Katanya, alasan menjual rumah berkenaan adalah kerana memerlukan wang untuk meneruskan kehidupan.

Kata Shuk lagi, dia nekad menjual rumah berkenaan kerana dalam masa yang sama perlu menjelaskan hutang kad kredit dan cukai Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).

“Ya, saya memang nekad. Kalau saya tak bayar nanti, rumah kena lelong pula. Susah pula kan. Jadi lebih baik jual dulu. Duit yang dapat itu nanti saya nak selesaikan hutang seperti kad kredit dan cukai LHDN,” katanya.

Sehingga kini, status hubungan Shuk dan isterinya juga belum dapat dipastikan selepas wanita asal Sabah itu memfailkan perceraian pada November tahun lalu. – KOSMO! ONLINE

Kredit: TikTok imranimlap, kisahdunia.com, kosmo.com.my

Kredit Artikel: Era Baru Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook The Berita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Entertainment

Aksi Mak Wan Dlm Vide0 Bukan Lakonan, Tindakan Terbaru Bekas PA Buat Mak Wan Mula Pening

Published

on

BEKAS pembantu peribadi Mak Wan Latah iaitu Amell menyangkal dakwaan video yang dimuat naik di laman sosial TikTok mendedahkan sikap pelakon itu dirakamnya sendiri.

Amell berkata, tidak mungkin dia meminta pelakon itu berlakon sedemikian sebaliknya video-video tersebut adalah rakaman daripada pihak lain yang diserahkan kepadanya.

“Tak mungkin saya nak suruh dia berlakon seperti itu… Saya akan keluarkan lebih banyak bukti bagi membantu siasatan polis.

Video perbuatan Mak Wan yang didedahkan Amell sebelum ini.

“Selama ini saya simpan kerana mahu menjaga nama baiknya sebagai pelakon,” katanya kepada mStar.

Amell berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Mak Wan atau Halimaton Saadiah Mohd Daud yang menafikan tuduhan melakukan perkara syirik dan ia adalah rakaman lama ketika dia sedang berlatih untuk sebuah drama berjudul Pelaris.

Mak Wan mendakwa rakaman video itu dirakam sendiri oleh wanita itu sendiri dan bukannya dibuat secara curi-curi.

Sementara itu, Amell berkata, dia menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan lanjut kes berkenaan memandangkan aktres itu juga sudah membuat laporan polis terhadapnya.

“Rasanya lebih baik saya ambil pendekatan untuk berdiam diri terlebih dahulu dan biarkan pihak polis menjalankan siasatan.

“Orang ramai boleh menilai sendiri menerusi video-video yang saya kongsikan sebelum ini. Saya hanya doakan yang terbaik buat kedua-dua belah pihak,” katanya.

Saya akan keluarkan lebih banyak bukti bagi membantu siasatan polis

Menerusi laporan mStar sebelum ini, Amell memaklumkan dia sudah membuat laporan polis berhubung dakwaan fitnah Mak Wan terhadap dirinya selain tuduhan mengambil barang kemas.

Amell turut menambah dua laporan lain yang mendakwa pelakon usia 61 itu menggunakan namanya bagi tujuan meminjam duit dari orang lain selain membuat laporan p4lsu.

Susulan itu, Mak Wan turut membuat laporan polis bagi menafikan dakwaan terhadapnya selain menuduh Amell sebagai mempunyai masalah ment4l.

kredit: mstar

Kredit Artikel: Kecoh Ape

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook The Berita

Apa Pendapat
Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini.
Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading

Entertainment

‘Saya Tahu Apa Yang Jadi’- Dayah Bakar Tmpil Buka Mulut Pertah4nkan Sharnaaz Ahmad

Published

on

Seperti kita ketahui, Sharnaaz Ahmad telah memuatnaik video penjelasan sebenar mengenai kes tah4nan rem4n yang melibatkan dirinya berhubung dakw4an menceder4kan orang awam di sebuah kondominium di Segambut dua minggu lalu.

Tahu Perkara Sebenar

Terbaharu, pengacara dan penyanyi, Dayah Bakar menerusi Insta Stories nya menyatakan bahawa dia sebagai jiran mengetahui perkara sebenar yang berlaku dan menitipkan harapan agar kebenaran akan terungkap.

“Penjelasan ringkas supaya tak speculate macam-macam. Kami tahu apa yang jadi but it’s best jika statement datang dari Sharnaaz sendiri. So. here you go. FYI, Sharnaaz jiran yang baik. May the truth prevail dan semoga dipermudahkan semuanya.”-Kata Dayah

Via Instagram Dayah Bakar

“Saya #TeamMamu”

Tambahnya lagi, Dayah juga memberikan komen di hantaran Sharnaaz dengan menegaskan bahawa dirinya berada di pihak pelakon terkenal itu.

“Saya #TeamMamu, jiran kami jiran baik! Jangan macam-macam.”- Komen Dayah

via Instagram Sharnaaz Ahmad

Sharnaaz Ahmad baru-baru ini telah memuatnaik video di Instagram yang menjelaskan bahawa dia tidak melakukan sebarang kekeras4n seperti menvmbuk, memij4k, menend4ng perut orang lain seperti yang diuar-uarkan orang ramai.

Sumber:Murai.my

Kredit Artikel: Era Baru Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook The Berita

Apa Pendapat
Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini.
Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading

Entertainment

Dipvkul Dgn Kayu, Lufya Diser4ng Lelaki Tak Dikenali Yg Cuba Cvlik Anaknya

Published

on

PELAKON Lufya Omar berdepan situasi mencemaskan apabila diserang oleh seorang lelaki tidak dikenali yang ingin cuba menculik anak perempuannya iaitu Laana Haura pada petang Ahad lalu.

Berkongsi situasi genting itu, Lufya atau Lufyah Sheikh Omar berkata, demi mempertahankan anaknya itu, dia telah dipukul menggunakan sebatang kayu di bahagian wajah dan badan yang telah menyebabkan kecederan pada wajah dan badannya.

“Dua hari lalu saya diserang oleh seorang lelaki yang cuba menculik anak perempuan saya. Masa tu kami berada di sebuah playground di Kota Damansara, lebih kurang pukul 4 ke 5 petang.

Lufya lega anak kesayangannya tidak diapa-apakan.

“Seorang lelaki Melayu yang bersifat dayus telah memukul saya menggunakan batang kayu di kepala, badan serta menyebabkan kecerderaan pada wajah dan badan saya,” kongsinya.

Bagaimanapun Lufya, 37, bersyukur dirinya selamat daripada serangan tersebut dan paling penting anaknya berada dalam keadaan baik.

“Alhamdulillah anak selamat dan saya pun selamat. Im a fighter!,” katanya.
Dengan izin Allah saya dapat melawan dan menyelamatkan anak saya.

Lufya berkongsi perkara itu menerusi Instagram miliknya selain memuat naik beberapa gambar memperlihatkan wajah dan pergelangan tangannya yang cedera.

Sementara itu, menerusi perkongsian sama, Lufya turut menggesa para wanita untuk mempersiapkan diri dengan ilmu seni mempertahankan diri agar dapat melindungi keselamatan diri dan keluarga apabila berlaku situasi cemas.

Pergelangan tangannya turut mengalami lebam.

“Ikutkan orang yang menyerang itu lelaki yang agak besar dan kuat. Dengan izin Allah saya dapat melawan dan menyelamatkan anak saya.

“Syukur Alhamdulillah… Moral of the story is we must always stay alert. Kita tak tahu orang zaman sekarang ini sanggup buat perkara-perkara yang keji.

“Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesembuhan dan keselamatan kami ya,” tulisnya.

Sumber:Mstar

Kredit Artikel: Era Baru Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook The Berita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini.
Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Continue Reading

Trending